Leonardo

Pantofii confortabili, la modă, pentru toate vârstele și gusturile, cu un raport corect între calitate și preț, au constituit si sunt pentru Leonardo armele principale prin care a reușit să devină lider de piață în comerțul en detail cu încălțăminte, din momentul deschiderii primului magazin în anul 1994 în Oradea și până în clipa de față. Compania noastră deține astăzi în gestionare directă 122 de magazine în total, care însumează o suprafață de 55.690 mp și sunt situate în 66 de orașe din România, având cel puțin un magazin reprezentativ în fiecare capitală de județ, iar în București 14 magazine.

Din acest punct de vedere firma noastră este printre puținele societăți comerciale care acordă o atenție deosebită tuturor potențialilor clienți din România, prin acoperirea în întregime a cererii indiferent din care anume zonă a țării noastre provine.

Nu este ușor să devii lider de piață, ci mai greu este să te menții în frunte. Datorită politicii comerciale flexibile, firma noastră a reușit și reușește cu succes să-și adapteze oferta de marfă cât mai aproape de potențialul existent al pieței din România și astfel în anul 2012 a vândut peste 4 milioane de perechi de încălțăminte, iar cu o cifră de afaceri de peste 50 mil euro se află cu mult înaintea celorlalți competitori în domeniu, chiar dacă între timp concurența pe piața din România a crescut prin apariția liderilor mondiali în comerțul de acest gen.

Promoții

afis card